De activiteit
Service
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Stg. IVN

Afspraak maken ging al slecht. Was een optie vastgezet, en op het moment dat we gingen bevestigen werd er gezegd dat het niet kon meer omdat er een grotere groep was. Daarnaast gewoon slechte baan die absoluut niet recht loopt. Slechte en te langzame bal retour. Shitmuziek, die veel te hard stond... we zijn niet allemaal tieners met een slechte muzieksmaak. Vreemd eerste betalen voor de baan, en daarna drankjes apart die men ook niet eens afrekent bij vertrek maar tussendoor. We hadden baan gereserveerd van 15:00 tot 16:00. Maar de baan konden we pas op om 15:11, en werden wel om 16:00 ineens van het scorebord gehaald en stond de volgende groep ons al bijna 10 minuten van de baan te staren. Dit heb ik aangegeven, waarna er gewoon recht in je gezicht word gelogen over de tijd, want we konden wel al om 15:00 de baan op. En aansluitend werd nog gezegd dat het mogelijk iets korter was omdat er een grote groep had gereserveerd alsof dat ons probleem is.

ehhh denken aan het geld door een grote groep beter te behandelen

Heb je even? Betere banen, hou je vast aan afspraken en tijden. achteraf betalen, en dus niet op diverse momenten. Betere balreturn en sorry dat ik het zeg, maar gewoon betere service want die was echt slecht. Oh ja en doe wat aan de verschrikkelijke muziek.

Score voor Powerzone: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 40