2072 beoordelingen

Service
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

S

Slecht. Mijn vriend en ik hadden gereserveerd om 17:00 om een uurtje te bowlen. Wij waren er al om 16:50 om vervolgens te wachten tot 17:15 om pas te kunnen bowlen, terwijl de mensen op de banen naast ons al gelijk om 17:00 konden beginnen en zij ook nog eens later dan ons binnen kwamen. 2x naar de receptie gelopen om door te geven dat onze namen nog steeds niet op het scherm stonden. Uiteindelijk stonden onze namen dus pas rond 17:15 op het scherm en konden wij gaan bowlen, de vrouw achter de receptie gaf aan dat we alsnog een uur konden bowlen. Tijdens het bowlen 2 drankjes besteld. Komt de serveerder op gegeven moment met de bon waar 6 drankjes op stonden? Na aangeven dat we maar 2 drankjes hadden besteld ging hij overleggen en hoefden we alleen voor 2 te betalen. En je raad het al 18:00 naderde en ja hoor het scherm werd exact om 18:00 uitgezet en 2 andere gasten stonden al bij onze baan om het over te nemen. Heel slecht dit en ook de schoenen waren helemaal kapot aan alle kanten ze zagen er niet uit! Nooit meer voor ons.

Slecht

Slecht

Reactie Powerzone:

Beste Saloua,

Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen per email en u een aanbod gedaan als compensatie.

Team Powerzone

Score voor Powerzone: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 29