1987 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

NLEx

Een heel goededag!

Helaas moet ik bekennen dat onze ervaring bijzonder tegenviel.
Het was een drukke chaotische avond. Achter de bar stond te weinig, en niet erg (klant)vriendelijk personeel, met als gevolg dat iedereen lang moest wachten op zijn of haar drankje. Toen wij om half 9 uit de glow golf kwamen en aan tafel gingen bleken de pizza's verbrand of koud te zijn. Tevens zat er in een van de pizza's een stuk ijzerdraad (ik heb dit bij de manager aangegeven) Ook rond dit tijdstip was het nog bijzonder lastig om drankjes aan de bar te bestellen. Er was wel iemand die bij onze tafel liep, maar deze persoon was bezig met drankjes opnemen die nog binnen ons arrangement vielen. Dit klopte niet, want dat arrangement hadden we op een paar drankjes na al opgedronken. Als we niet hadden ingegrepen (de goede man zei dat er pas voor €12,50 was gedronken) was dit doorgegaan en hadden we met de gehele groep nog een algemene rekening gekregen. U zult begrijpen dat een afrekening met 43 man vrij lastig is.
Ik heb vervolgens weer mijn beklag gedaan, daarop kregen we een gratis rondje van de zaak aangeboden. Erg netjes!
Echter was na 15 minuten pas de helft van dit rondje uitgedeeld. Toen ik dit ging melden, ontstond er een discussie waarin werd aangegeven dat alles was uitgedeeld. Dit was niet het geval. Hierop hebben we besloten de tent te verlaten.
Als klap op de vuurpijl kregen we nog een rekening met daarop een bedrag van €12,50 administratie kosten. Dit terwijl wij keurig een aanbetaling hadden gedaan waar was aangegeven dat wij deze admin kosten niet hoefden te betalen. De dame (manager) die deze admin kosten moest verwijderen deed dit met veel pijn en moeite...

Sint zou zeggen:

Kun je dit soort grote groepen niet verwerken
Hou de aantallen dan binnen de perken
Kun je zoveel mensen tegelijk niet aan?
Laat ze dan niet tegelijk naar binnen gaan
Ze verlaten dan ontevreden de tent
Daarmee raak je niet op een goeie manier bekend
Ken je sterkte, maar vooral je zwakte
Want het is wel duidelijk dat jullie er niet veel van bakte(n)

Locatie leent zich goed voor uitjes met collega's.

Zie verhaal bij 'mijn ervaring'

Score voor Powerzone: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 32