De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Truus

Leuke activiteit, maar geen leuke ontvangst. Vanwege onvriendelijke service bij binnenkomst geen aanrader.

Leuke activiteit met leuk spel element

We moesten ons om minimaal 15 minuten van te voren melden voor de activiteit. We waren op tijd (11.40 uur). Het regende en waaide hard buiten. We waren nat geregend en liepen naar binnen en werden daar op een onvriendelijke manier direct verzocht terug naar buiten te gaan. Men was nog niet geopend en we mochten om wel om 11.50/11.55 uur naar binnen. Dat was geen leuke ontvangst. We hadden graag binnen opgewarmd aan 1 van de tafeltjes. Jammer, dat het zo liep. Het gevoel was meteen teleurstellend. Ik denk dat het klantvriendelijker is als je mensen op een hartelijke manier ontvangt minimaal 15 minuten van te voren. Een eerste indruk is heel belangrijk!

Reactie Powerzone:

Beste Truus,

U heeft helemaal gelijk en normaal gesproken mogen gasten ook best even binnen komen om te wachten - vooral bij koud of nat weer.
Het spijt on zeer dat dit niet bij u gebeurd is. Het is nogmaals met het team gedeeld om het een volgende keer te voorkomen. Onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in toekomst toch nog een keer welkom heten.
Met vriendelijke groeten,
Je Powerzone Team

Score voor Powerzone: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 38