De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Appel

Met een groep van 13 hadden wij een arrangement waarbij we gingen bowlen, lasergamen en spidergrillen. De bowling baan was super! Helaas was er totaal geen begeleiding van en naar activiteiten en moesten we het allemaal zelf uitzoeken. het lasergamen was erg leuk om te doen de hal was erg goed! wij kregen hierna de scores uitgeprint beetje jammer dat deze verkeerd geprint waren waardoor wij de scores niet goed konden lezen (papier verkeerd om in de printer gedaan). na het lasergamen gingen wij spider grillen. bij de balie aangekomen kwamen wij er achter dat dit bij niemand bekent was. de receptioniste heeft het aan meerdere collegas gevraagt maar niemand wist ergens van af. uiteindelijk hadden ze een tafel voor ons gedekt( wat al eventjes duurde helaas). wij kregen heerlijk vlees en vis maar vonden het echt heel slecht dat de salade bar bijna helemaal leeg was. wanneer wij vroegen of deze bijgevuld kon worden kregen wij het antwoord: we kunnen het niet meer bijvullen. lijkt me niet helemaal de bedoeling, we betalen namelijk voor een heel arrangement en is wel een beetje gek dat je dan niet overal gebruik van kan maken. ook was er "onbeperkt" patat, alleen duurde het minimaal 20 minuten voor het volgende mandje friet kwam dus echt onbeperkt kunnen we het niet noemen. de service was erg slecht, wij hebben meerdere keren de aandacht geprobeerd te krijgen van het personeel maar deze leken ons te negeren(deze stonden namelijk de hele tijd met elkaar te kletsen). na 15 minuten waren wij er een beetje klaar mee, waardoor een van het gezelschap naar het personeel floot om de aandacht te krijgen( ik weet dat dit niet de bedoeling is, maar we waren er echt helemaal klaar mee en wij zijn echt de moeilijkste niet). bij de dames toiletten was de wc bril los, en de doorspoelknop kapot. toen ik dit bij het personeel had gemeld werd er gereageerd: tja daar gaan we nu niks aan doen want het is druk. ik vond dit zelf een hele rare reactie, ik snap zelf ook wel dat het niet a la minuut gemaakt kan worden. maar het is wel handig om te weten.
wij vinden jullie locatie, bowling baan en lasergame baan echt geweldig. maar het is wel ontzettend jammer dat wij op deze manier geholpen zijn.

mooie bowlingbaan en lasergame hal.

- Het personeel was totaal niet proactief.
- De dames toiletten waren hoog nodig aan reparatie toe.
- De salade bar moet ten alle tijden gevuld zijn.
- Begeleiding van en naar activiteiten was erg slecht.
- kruidenboter bij het stokbrood zou wel lekker zijn ( of überhaupt iets van een smeerseltje)

Reactie Powerzone:

Geachte gast,

Onze oprechte excuses voor hoe het bij u is gelopen - dat hoort gewoon niet.
Ons management team zal persoonlijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken.

Met vriendelijke groeten,
Je Powerzone Team

Score voor Powerzone: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 21
Soort activiteit/ arrangement: Grill party chief