De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
Elbers

Wij hadden 2 uur LED bowlen geboekt, maar na 1 uur werd de sessie gestopt. Kan gebeuren. Een medewerker hierop aangesproken, maar die wilde niet geloven dat wij 2u hadden, want "er staat 1u in het systeem" alsof dat betekent dat de klant per definitie ongelijk heeft. Na aandringen is hij toch bij een collega gaan navragen die ons had ingecheckt en kwam tot de conclusie dat we inderdaad 2u hadden. Hij ging de baan weer activeren. Na 5 minuten nog niets, dus weer naar hem toe. Er was iets met 'het systeem'. Uiteindelijk toch de boel aan de praat gekregen, hadden wij naar 45 minuten speeltijd. Aangegeven dat dit toch echt een uur moest zijn, maar wederom het antwoord: "sorry, dat kan niet in het systeem, misschien moet u een kwartier daarna doorspelen ofzo", bijzonder als de baan natuurlijk op stop gaat. We hebben dat laatste kwartier maar gelaten voor wat het was, want hier viel echt geen land mee te bezeilen, erg jammer. De overall ervaring was namelijk goed, net als de bediening van de drankjes.

Reactie Powerzone:

Geachte heer Elbers,

Dank u wel voor u reactie.
Het spijt ons zeer dat er in u situatie iets mis is gegaan in de communicatie tussen onze collega's en dat dit een directe invloed had op u speeltijd.
Zoiets is natuurlijk nooit echt fijn en daarom gaan wij intern even uitzoeken wat er precies is mis gelopen in deze instantie want het is duidelijk dat wij niet onze standaard waar wij naar streven hebben kunnen naleven.
Zodra wij meer weten zullen wij contact met u opnemen.
Het Powerzone Team

Score voor Powerzone: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 34