1983 beoordelingen

De activiteit
Service
Funfactor
Offerte/ Email

Prima locatie, matig/slecht personeel. Service vreselijk

NVT

De bediening was benedenmaats. Ondanks alles simpel via een tablet te bestellen is, laat de bestelling daarna lang op zich wachten. Vooral met de combinatiedeals.

Meerdere malen combi-deals besteld;
1ste keer: de bitterballen kwamen wel, de pitcher bier niet. Gevraagd aan de serveerder of de pitcher er aan kwam en die reageerde met "Weet ik niet. Vast wel" Paar minuten later maar naar de bar gegaan om aan te geven bij andere dame dat de snacks wel gekomen waren, maar de pitcher niet. Gelukkig hielp zij toen direct en kregen we alsnog de pitcher.

2e keer: Om 00:15 deden wij nog een bestelling. 12 mix snacks en wederom een combideal bitterballen met pitcher.
Dat duurde ook heel lang. Bleek dat de frituurpan al uitstond. (We waren niet de enige groep die nog besteld hadden) Raar dat er nergens stond dat niet meer besteld kon worden, maar de frituurpan moest dus weer aan. Nja, kan gebeuren. het werd opgelost in ieder geval.
Mijn maat die ging vervolgens naar de bar, of we dan wel alvast de pitcher konden krijgen die wij besteld hadden.
Nou, dat bleek lastig, maar we kregen (om 1 of andere reden) wel 2 biertjes voor het wachten. Dat is natuurlijk aardig, maar we waren met zijn 6en. Dus wij dachten, de pitcher komt er dan ook aan.
Toen er na 5 minuten nog geen pitcher was ben ik naar de bar gelopen en vroeg aan die jongen of we nu dan alvast de pitcher konden krijgen. Zijn reactie: "Je vriend komt net hetzelfde vragen, en je geeft ons niet eens de tijd om het te fiksen" (Nou geloof mij, de tent was bijna leeg, en als je 2 bier kan tappen, kan je ook een pitcher tappen) Dus ik zei: nou ik had wel gedacht dat je hem al klaar had (met een lach en knipoog). "Ik heb hem net 2 gratis biertjes gegeven" zegt ie. Dus ik zeg: "Ja, wat heb ik daar aan?" Toen was zijn reactie: "Nou ik kan ze ook op je rekening zetten." Dus mijn reactie: "Nja daar gaat het niet om, dat vind ik er vriendelijk, maar de rest heeft nu niks te drinken." "Ja, dat zei je niet" zei die.
En toen ging ie de pitcher tappen.

Heel vreemd allemaal.

Ik heb eerder wel positieve ervaringen hier gehad, dus ik zie het meer als incident (hoop ik), maar rest vond het dramatisch en gaat volgende keer zeker naar concurrent.

Reactie Powerzone:

Beste Powerzone Gast,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden. Deze standaard van bediening is niet waarnaar wij streven en wij zijn in deze instantie ver onder de norm gebleven.

Er kan in de horeca natuurlijk altijd iets gebeuren - het gaat over hoe men het dan behandeld. Dat is deze keer niet gebeurd zoals wij dat normaal doen.

Wij zullen u nog een persoonlijke mail sturen om een beetje toelichting te vragen over u avond.

Met vriendelijk groet,
Het Powerzone Team

Score voor Powerzone: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 30