De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
T.M.

Ik had een full kids party. Bij het reserveren van het arangement ben ik heel erg goed geholpen, ook toen ik 1 dag van te voren nog 2 kinderen wilde toevoegen. Op de dag zelf was ik op een verkeerde adres beland en ook daarvoor was er veel begrip en kon ik na het eten taart zingen. Alle activiteiten vonden de kinderen ook heel erg leuk.

Reservering en begrip.

Ik had een kids party en had alle activiteiten in mijn pakket. Bij binnenkomst was het heel druk, bij de receptie hebben we snel alles doorgekomen. Wat ik jammer vondt is dat je geen programma krijgt met alle tijden en vondt ik dat je bij een kids party een begeleider toegewezen mag krijgen die je erop attendeert wanneer de volgenden activiteit is of wanneer de kinderen moeten eten. De kinderen moesten om 14:30 eten en hun eten kwam al om 14:00 waardoor wij een activiteit misten en toen ik dit bij de balie melde kregen zij en ik een discussie de tijden die zij heeft gemeld en de tijden die de collega’s aan mij doorgaven. Bij het eten was hadden we maar 4 stoelen en moesten zelf 8 ervan maken. Vervolgens zatten alle andere ouders van andere partijtjes en wij niet. Dit was stressvol!! Ik denk dat deze tent voor nu goed is voor volwassen maar nog niet erg kids party vriendelijk is.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie.
We nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus en werken er altijd aan om onze service te verbeteren. We zullen dit intern gaan bespreken.
Tot ziens bij de Powerzone!

Score voor Powerzone: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 37
Soort activiteit/ arrangement: Kids party full arrangement