De activiteit
Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Wij hadden een pakket van zowel bowlen als glowgolven. Allebei erg leuk om te doen en ook echt een aanrader. Wel raad ik aan niet in het weekend te gaan, want dan is de planning niet echt geweldig en wordt er weinig rekening gehouden met de groepen en is er niet echt begeleiding. Personeel achter de checking balie kon duidelijk de druk niet aan. Verder wel echt activiteiten om aan te raden! Leuk opgezet ook.

Mijn complimenten voor de mogelijkheden voor de arrangementen waar je verschillende activiteiten kan combineren. Het is een leuk plek om je dag te besteden met een grotere groep. Ook waren er voor het aantal mensen voldoende bowlingbanen gereserveerd. Dit was heel fijn. Niet dat je met zijn 8en op 1 baan zit ofzo. Beide activiteiten waren leuk om te doen, maar zie wel verbeterpunten. Ook service qua drankjes en hapjes brengen was snel.

Wij gingen eerst bowlen (dit ging prima geen op of aanmerkingen, gewoon goed), maar bij het glowgolven kwamen we op tijd aan bij de balie en bleek dat het "te vol zat". Dit vonden wij gek, want je weet dat er om die tijd een groep van 14 man naar binnen moet. Zeker omdat dit van te voren al besproken was (de eventuele uitloop mogelijkheden). We kregen te horen dat er "niemand meer naar binnen mocht" en 2 minuten later ging er een groep van 5 man naar binnen... Heel vreemd. Vervolgens kregen we 2 blaadjes met 2 balletjes... wat dus ook nog eens niet genoeg was voor alle namen. Kortom dit was behoorlijk slordig. Ik had echt een beetje medelijden met de 2 mensen aan de balie. Deze konden duidelijk de drukte niet aan. Eenmaal binnen was het alsnog super vol voor zo'n kleine ruimte. Snap dat je business wil draaien, maar kan me niet voorstellen dat dit nou goed is voor de veiligheid. Dus als verbeterpunt raad ik aan toch de tijdsplanning beter in de gaten te houden en niet snel nog "groepjes naar binnen proppen" terwijl er over 5 minuten een nieuwe groep voor een arrangement naar binnen moet. Wij begrijpen dat het op zaterdag drukker is, maar daarom hadden wij ruim van te voren geboekt. Uiteindelijk waren we 20 minuten later klaar dan van te voren was aangegeven en besproken (en dit was al inclusief mogelijke uitlooptijd).

Reactie Powerzone:

Beste Lisa,
Bedankt voor je reactie, we nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus, om zo de service te verbeteren.
We zullen je feedback dan ook intern gaan bespreken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Score voor Powerzone: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 27