De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
Patrick

Als bedrijfsuitje zijn we naar Powerzone gekomen om te bowlen, lasergamen en te spidergrillen. Zelf waren we iets te laat, wat van onze tijd af ging. Helemaal terrecht. Eenmaal binnen begon de speurtocht naar schoenen voor het bowlen, maat 46 was er in overvloed maar rond de 41~43 waren ze allemaal weg.
De overgang naar de volgende activiteit ging niet helemaal zonder slag of stoot, want het personeel had het druk met alle andere groepen die net zo graag iets wilde doen als wij.
Lasergamen was leuk, iedereen werd snel fanatiek en kwam bezweet terug.
Bij het eten bleven veel drankjes weg of kwamen ze heel laat, omdat "ze voor een andere groep aan het tappen waren". Daarnaast kwamen de bijgerechten (frietjes etc.) pas toen we ongeveer klaar waren met het grillen.

Leuke activiteiten op een central plek.

Graag zou ik iets meer sturing vanuit Powerzone hebben gezien, die weten (als het goed is) beter wie waar moet zijn en wanneer. Door de drukte werden wij voor de tweede activiteit pas ver na aanvang te woord gestaan om ons aan te melden. Als iemand ons had opgevangen/-gehaald van het bowlen en aan de bar had gezet tot die persoon ons weer kwam halen om te gaan lasergamen.
Dat zou iets relaxter zijn geweest dan opnieuw op zoek moeten naar iemand die wist waarom er niemand bij het lasergamen was, dat we ons hadden moeten aanmelden, dat we geen drankjes kregen, dat we weer naar het lasergamen moesten lopen, dat we daar te horen kregen dat het uit liep, dat we dan weer zelf op zoek moesten naar een drankje.

Dan zou iemand nog wat beter een oogje in het zeil kunnen houden in het restaurant, want drankjes kwamen pas laat of er werd geen nieuwe bestelling meer opgenomen. Toch jammer dat we zo lang met lege glazen zaten.

Score voor Powerzone: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 29