De activiteit
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
Incore

Wij hebben ons bedrijfsfeestje op een vrijdagavond georganiseerd bij Powerzone. Het 'into-the-dark' arrangement. De communicatie vooraf verliep uitstekend. We hadden besproken dat we onze bestelling voor het restaurant vooraf door zouden bellen, zodat we bij aankomst niet te lang hoefden te wachten. Helaas kwam het eten alles behalve op de afgesproken tijd. Een half uur na aankomst kwamen pas de eerste 2 borden. daarna kwamen elke 5-6 minuten nog 2 borden. We waren met een groep van 18 en niemand heeft dus tegelijkertijd gegeten. 5 minuten voor het begin van de eerste spelactiviteit kwam pas het laatste gerecht. Na overleg kon met moeite worden afgesproken dat we op z'n minst later zouden beginnen met de spelactiviteit. We kregen wel nog een drankje van het huis ter compensatie, dat was netjes.

Ik zou (grote) groepen niet aanraden om op drukke weekendavonden te komen, niemand heeft tijd voor je of wijst je fatsoenlijk de weg. Drankjes en hapjes die inbegrepen zijn in het pakket moet je zelf gaan halen bij de drukke bar, waardoor je zomaar een half uur weg bent van de groep. Weinig service vonden wij dus. Het glowgolfen was wel erg leuk, maar ook enorm druk.

Meer ervaren en servicegericht personeel neerzetten. Niet 20 onervaren 18-jarigen en een paar 20-jarigen met oortjes in. Eerlijke informatie geven aan groepen wat betreft wat ze kunnen verwachten qua drukte en ruimte.

Reactie Powerzone:

Beste,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie activiteit. Helaas hebben wij niet de capaciteit om iedereen tegelijk van pizza te voorzien, dit word ten allen tijden gemeld tijdens het plaatsen van een boeking. Goed om te horen dat er ter plekke een oplossing is gevonden en jullie een compensatie is aangeboden. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg.

Team Powerzone

Score voor Powerzone: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 28