A Katsburg

Sokken bestelt krijg je enkel 2 rechtse sokken

Krijg je mail dat je die ook links kan dragen maar zitten wel anders

de goede sokken leveren

Reactie Podobrace.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij waarderen uw feedback en gaan hier ook zeker mee aan de slag. Podobrace is namelijk een verzameling van therapeuten die nog steeds geloven in het helpen van mensen, waarbij er altijd gestreefd wordt naar optimale service en onze klanten altijd voorop staan, we zullen onze klanten dan ook altijd proberen zo goed mogelijk te helpen. Ons team staat dan ook altijd voor u klaar en hartelijk dank voor de feedback, wordt heel erg gewaardeerd.
We vinden het echt enorm vervelend dat u twee rechter sokken heeft ontvangen. Wij zijn druk bezig om dit op te lossen, maar helaas duurt het heel lang voor het nieuwe productie en bedrukkingsproces weer klaar is. De leverancier is hier druk mee bezig en zullen de nieuwe lading zo snel mogelijk via luchtvracht verzenden. Helaas weten we niet precies hoe lang dit gaat duren. We willen u hier niet op laten wachten en willen u graag een maar alternatieve sokken aanbieden. We hebben u hierover een mail gestuurd. Indien u het alternatief wilt ontvangen kunt u hier op reageren en zullen we dit zo snel mogelijk voor u afhandelen.
Het team van Podobrace

Score voor Podobrace.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Compressie sokken