Bert

Via Plata heb ik geleerd over de methode TA voor leraren. Heb geleerd over mezelf, wat mij nieuwe inzichten bood voor werk en privé. De cursusleiders wisten een sfeer te scheppen waarin veiligheid en vertrouwdheid tussen de cursisten kon groeien.
Daarvoor ben ik ze zeer dankbaar.

punten van aandacht: De locatie was niet optimaal en ook de catering was soms wisselend.
Zelf vind ik het prettig om van te voren te weten of een cursusleider wel of niet aanwezig is.
Ik vind het lastig te zeggen , maar ik merkte bij mezelf en medecursisten verschil tussen de verschillende trainers in diverse kwaliteiten. Communiceer van te voren aan de groep over eventuele deze eventuele (als mijn observatie juist u is!) verschillen.
Daarnaast zou ik het helemaal niet gebruiken van digitale middelen nog eens overwegen.

Bij het afscheid zagen we nog een filmpje over Plata. Wanneer ik dat filmpje van te voren had gezien had ik me niet aangemeld. Ik vind niet dat je zo achteloos met de ellenbogen in een vensterbank mensen kunt toespreken. Ik corrigeer leerlingen op zo'n houding bij presenteren. Ik voel me door zo'n presentatie niet respectvol benaderd.

Score voor Plata Opleidingen: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja