Van Nespen Hilde

Mijn dochter is begonnen op 1juli en heeft haar diploma behaald op 17mei, heeft er dus 11maanden over gedaan, en ik denk dat dat een realistische termijn is, want mijn dochter is normaal begaafd, en heeft zeer veel werklust en wilskracht, want dat is wel nodig om dit tot een goed einde te brengen. Leuke en interessante typmethode, omdat je ook wat leert over andere landen, maar het kind moet wel voldoende wilskracht hebben om het op zijn eentje vol te houden.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, per keer een reisdag wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden, dan is de cursusduur 12 weken. Je dochter heeft goed doorgezet en supergoed geoefend, maar niet 5 dagen in de week een dagopdracht gemaakt. Daarnaast heeft ze een aantal herhalingsdagen nodig gehad, waardoor ze wat langer bezig is geweest. Geen probleem natuurlijk, een account is maar liefst 24 maanden open, dat geeft de kinderen alle tijd om de cursus in het eigen tempo te volgen. Ze heeft in ieder geval de cursus met een mooi resultaat afgesloten en een levenslange vaardigheid opgedaan!

Score voor Picatypen: 3.5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja