Cursus is veel te kort geworden. Een paar jaar geleden was de cursus veel uitgebreider, met een boek erbij (en dus duurder). Hiermee heeft één van onze kinderen goed typen geleerd.
Nu is eea helemaal uitgekleed, verkort en voordeliger geworden, het is een slap aftreksel geworden van de oorspronkelijke cursus. Onze zoon heeft de huidige cursus gedaan en niet goed leren typen.
Er wordt niet genoeg geoefend, juist door veel te oefenen automatiseer je het typen en blijft het goed hangen.
Doordat het lekker voordelig is, volgen vast meer kinderen de cursus, maar echt goed leren typen lukt niet met deze korte cursus.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw review. Inmiddels is er mailcontact met u geweest en hebben we uitgelegd dat er wel degelijk genoeg geoefend wordt. Iedere oefening kan zo vaak gemaakt worden als nodig is en indien de doelen niet gehaald worden bij de dagopdracht wordt er automatisch een herhalingsdag aangeboden met extra oefeningen op hetzelfde niveau. Jammer dat u tijdens de cursus geen contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we u hier verder uitleg over kunnen geven. Voor de typecoach was er geen aanleiding om te denken dat het typen niet goed ging, uw zoon haalde steeds netjes de doelen en heeft de cursus met een mooi diploma kunnen afronden.

Score voor Picatypen: 1/5
Zou u ons aanbevelen? Nee