Wim

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Dat begon al vanaf het begin. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en ik had op korte termijn een afspraak. Ook werden gelijk de voorwaarden en kosten duidelijk gecommuniceerd. Ik had een Samsung S7 Egde met een kapot scherm. Toen ik bij de afspraak aankwam werd duidelijk dat ik een ander type Samsung had, waardoor het scherm dat ik wilde niet aanwezig was. Ook bleek dat er meerdere onderdelen van mijn telefoon stuk waren. Op die dag kwamen er echter nieuwe schermen binnen via de leverancier, waaronder een scherm die wel op mijn telefoon paste. Ik moest wel bijna 2 uur langer wachten, maar ik ruil daarvoor bood de monteur aan dat het scherm op mijn kosten zou gaan, maar de andere onderdelen op kosten van de PhoneDokter. Een heel vriendelijk aanbod, want voor minder geld had ik eigenlijk een hele nieuwe telefoon. Ook werd ik bij de afrekening nog door de baliemedewerker gewezen op mijn Inboedelverzekering die ik kon gebruiken voor de kosten. Ik heb hierdoor nog een groot gedeelte terug gekregen van de kosten! Al met al ben ik een blij man met mijn 'nieuwe' telefoon voor weinig geld.

Duidelijkheid, meedenken met de klant en prettige communicatie.

Score voor PhoneDokter reviews en beoordelingen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja