Suus

Vond het relatief lang duren voor ik bericht kreeg dat het verzonden werd. In het account kijken naar status vd bestelling leverde niets op. Staat niets duidelijks en onleesbaar op de telefoon, teks valt buiten beeld etc.
Product is wel geleverd en ziet er uit als op de foto.

Reactie Petsonline:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zien dat een negatief commentaar hebt gemaakt over de levertijd. Graag willen wij daarop reageren. Zoals bij het product op de website duidelijk staat vermeld (zie bijgevoegde screenshot) is de beloofde levertijd van dit product 2 - 5 werkdagen. U besteld op 2 april om 13.25 uur en wij hebben het pakje op 8 april aan u verzonden. Dit is keurig binnen de verwachte levertijd en wij betreuren het ten zeerste dat u negatief beoordeeld over de levertijd. Wij vinden uw opmerking over, dat er niets duidelijks en onleesbaar is op de telefoon, dat de tekst buiten beeld valt en in uw account kijken niets heeft opgeleverd, een beetje vreemd. Wij hebben in de al die jaren dat wij bestaan, daar nog nooit klachten over ontvangen. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 10 tot 18 uur. U had ook even naar ons kunnen bellen, dan hadden wij u graag direct alle informatie gegeven. Wij zullen u een verzoek gaan sturen om uw beoordeling aan te passen, daar deze naar onze mening onterecht een negatief beeld schets van onze werkwijze. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Wat jammer dat u niet de moeite heeft genomen op onze emails te reageren en ook de beoordeling niet heeft aangepast.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Score voor Petsonline: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee