De Waele

Lang wachten op de verzending en wanneer je vraagt om te annuleren is het pakket ineens verzonden. Voor een retour moet je zelf de kosten betalen, vanuit België is het goedkoopste 10€. Er was wel een vlugge terugbetaling.

Reactie Petsonline:

Beste klant,
naar aanleiding van uw negatieve commenteer heb ik naar uw order gekeken. U heeft op 20 maart een order geplaatst en deze is door u handmatig per bankoverschrijving betaald. De betaling is door ons op 22 maart ontvangen en verwerkt waarna wij uw order konden activeren. Het door u bestelde product heeft een levertijd van 3-6 werkdagen. Bijgaand een screenshot waarop dit duidelijk te zien is. Wij hebben uw order op 29 maart aan u verzonden, dat is dus keurig binnen de beloofde levertijd. Het pakket is niet ‘ineens’ verzonden, uw verzoek tot annulering per email kwam binnen op dezelfde dag nadat het pakket is verzonden. Daarom kon uw order niet meer geannuleerd worden. As u eerder had aangegeven dat u wilde annuleren (een telefoontje gaat sneller) was dat zeker geen probleem geweest. De retourverzendkosten zijn inderdaad voor uw eigen rekening. Dat staat overal op de website vermeld. Zie bijgevoegd screenshot. Kortom hebben wij keurig gedaan wat er door ons is beloofd en schetst u een beeld van onze organisatie dat zeker niet correct is. Wij hebben geen invloed op de hoogte van de verzendkosten vanuit België. U kiest er zelf voor om in Nederland een bestelling te plaatsen. En dat houdt in dat retourneren inderdaad hoge kosten met zich meebrengt. Het zou u sieren om de beoordeling aan te passen, u zult daarvoor een verzoek ontvangen. Jammer dat u hierop niet heeft gereageerd.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Score voor Petsonline: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee