De levertijd die vermeldt wordt bij het bestellen is slecht een grove indicatie. Uiteindelijk 10werkdagen op mijn pakketje moeten wachten wat in deze decembermaand voor de nodige extra stress zorgde. Ook het moment van versturen en uiteindelijk daadwerkelijk bij Postnl aankomen duurde erg lang. Pakketje wel ingepakt maar het plastic doosje was helemaal platgedrukt , wel fijn dat het zo door de brievenbus kon maar tijdens het uitpakken zag het toch wat gek.

Reactie Petsonline:

Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Sinds de virusuitbraak, Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en de aanloop naar de kerstdagen gaan zaken momenteel niet meer normaal. De leveranciers, fabrikanten en (vooral) koeriersdiensten hebben te kampen met productie- en leverproblemen, assortimentswijzigingen en vertragingen. Ik zie dat wij helaas moesten wachten op een zending van de importeur die door een pakketdienst ca. een week te laat bij ons is afgeleverd, waardoor wij uw bestelling inderdaad enkele dagen te laat hebben verzonden. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Score voor Petsonline: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee