Sandra

Levertijd die op de site stond klopt niet, maar hierover werd ik niet geïnformeerd. Toen ik uiteindelijk zelf mailde kreeg ik een, voor mijn gevoel, lichtelijk geïrriteerd antwoord terug dat de levering langer duurt vanwege brexit. Dat is begrijpelijk, maar je klanten kunnen niet ruiken wel bedrijf daar wel mee te maken heeft en welke niet. Als klant ga je uit van wat er op de website van petsonline staat. Daar stond niks bij van een mogelijk langere levertijd. Een mailtje zou fijn zijn geweest zodat je weet waar je aan toe bent.

Reactie Petsonline:

Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Sinds de virusuitbraak worden de pakketdiensten geconfronteerd met veel grotere aantallen pakketen dan voorheen. In sommige gevallen betekent dit dat pakketdiensten kampen met vertragingen door de overbelasting. Ruffwear heeft een Europees distributiecentrum in Engeland. Vanwege de Brexit kampt de fabrikant met leverproblemen: er ontstaat vertraging bij de douane in verband met inklaring van de goederen. Hierdoor komen zendingen helaas vertraagd bij ons binnen. Deze vertraging is helaas niet vooraf bekend, anders hadden wij u uiteraard geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.

Score voor Petsonline: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee