B. Janssen

Geen correcte aflevering binnen de aangegeven dagen en dan ook nog wachten op de trac en tracé code cq aflevering die naar verwachting nog enkele dagen enkele zal duren. Was een week in Nederland en kon binnen door de het bedrijf gestelde lever tijd op tijd afgeleverd worden. Zit inmiddels weer in het buitenland zonder het bestelde artikel. Gevraagd of zij dit dan naar mijn adres willen sturen, uiteraard zonder extra kosten, helaas is het bedrijf daar blijkbaar in toe in staat. Ben dus zeer verbolgen over deze afhandeling.

Reactie Petsonline:

Beste klant,
inmiddels heb ik uw review ontvangen en wil daar graag even op reageren.
De beloofde levertijd die bij het product staat vermeld is 2-5 werkdagen. U bestelde op 3 augustus en vandaag is het product verzonden, dat is exact op werkdag 5. Het weekend zijn nl. geen werkdagen. Wij hebben u nergens beloofd dat wij het pakje vorige week aan u zouden verzenden.
Op zaterdag 7 augustus stuurde u ons een email dat u op zondag 8 augustus zou vertrekken. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten (zoals op de website duidelijk staat vermeld) dus konden uw email pas vandaag beantwoorden. Nergens in uw email vroeg u of wij het pakje naar een ander adres zouden kunnen versturen.
Wel eiste u een direct antwoord om 'toch nog een tevreden klant over te houden'. Inmiddels was het pakje al verzonden, dus konden wij daaraan helaas niet meer doen. Zoals ik u per email heb laten weten. Wat u schrijft in uw beoordeling is geen correcte weergave van de gebeurtenissen.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Score voor Petsonline: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee