Mark

Waardeloze service.
Hondenharnas besteld (ruim 2 weken op gewacht). Binnen 3 weken naar ontvangst is het harnas kapot gegaan. Wij hebben een Labradoodle pup, ze trekt niet heel stevig maar wilde meer controle en haar niet steeds "ophangen" aan de riem.

Aan de borst band aan beide zijden precies op dezelfde plaats ingescheurd na letterlijk 3 weken. Dit werd door Petsonline en fabrikant afgedaan als "bijtschade" (totale onzin, zou volgens hen zelfs op de door ons meegestuurde foto te zien zijn). We hebben het product goed behandeld en na de uitlaat rondes steeds uitgedaan, "bijtschade" is letterlijk onmogelijk.

Helaas de laatste keer dat we hier iets zullen bestellen.

Reactie Petsonline:

Beste klant, u plaatste op 28 april om c.a 23 uur een bestelling die wij op 7 mei hebben verzonden. Rekening houdend met een feestdag en een weekend is dat een levertijd van 6 werkdagen, die overigens ook gewoon bij het artikel staat vermeld. De schade op het tuig, op twee plaatsen is de band ingescheurd, ontstaat zeker niet spontaan. Daar is iets anders gebeurd, het materiaal van dit merk tuigen scheurt niet spontaan, zelfs niet door een trekkende hond. Wat er wel te zien is op de foto is dat de scheuren ontstaan zijn voor een bijtende hond. Naast de scheuren is dat duidelijk te zien. Daarom hebben wij uw klacht afgewezen.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee