Mallo

Super slecht bedrijf en slecht klanten service ik heb een Skylederen hondenmand gekocht die binnen 3 maanden al helemaal stuk gaat.
Ik heb netjes contact opgenomen met dit bedrijf en na 3 weken eindelijk een reactie gekregen en volgens hun zou ik de mand slecht hebben onderhouden terwijl erbij de omschrijving staat weinig onderhoud
Super slechte service ik zeg nooit iets kopen !!

Reactie Petsonline:

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Door de enorme drukte en zieke personeelsleden duurde de behandeling van uw klacht langer dan gebruikelijk, waarvoor mijn oprechte excuses.
De kunstlederen hondenmand is scheuren gaan vertonen, zoals op de aangeleverde foto is te zien. Deze schade ontstaat niet spontaan, zeker niet na enkele maanden gebruik. Er is dus iets anders gebeurd. Dergelijke schade kan op verschillende manieren ontstaan. Zoals in de productomschrijving op de website bij de onderhoud tips staat vermeld, zijn mogelijke oorzaken: te natte schoonmaak zonder de mand te drogen, een natte hond in de mand laten liggen, de hond laten eten op bijvoorbeeld een snack, geen of onjuist onderhoud van de mand. Er is geen sprake van een productiefout maar van verkeerd en/of onjuist gebruik of onderhoud. Daarom valt deze schade niet onder de fabrieksgarantie.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee