Pascal Houthooft

Tijdens een gesprek met een medewerkster van de klantenservice werd de telefoon ineens overgenomen door Dave die wel eens zou vertellen hoe het in elkaar zit. Niet toegeven dat er een verkeerde maat (M) is verzonden terwijl ik S had besteld en me blijven onderbreken in het gesprek en zogenaamd coulant doen door te zeggen dat ik kan terugsturen, weer 4,95 verzendkosten en opnieuw kan bestellen weer 4,95 verzendkosten, is dus 15 euro alleen aan verzending. Een training in klantvriendelijkheid is geen overbodige luxe.

Reactie Petsonline:

Beste klant, u belde ons op over de geleverde halsband. U bestelde een Doxtasy halsband in de maat S die geschikt is voor een nekomvang van 37,5 – 45 cm. Dit staat gewoon bij het product vermeld. Deze halsband in deze maat is aan u geleverd, niet de maat M. Dit is simpel ook te controleren aan de hand van het artikelkaartje. In het gesprek liet u weten de nekomvang van uw hond niet te hebben opgemeten, u had de oude halsband opgemeten. Omdat u erg boos deed tegen onze medewerkster, is het gesprek overgenomen door de eigenaar. Dave heeft u keurig uitgelegd dat de totale lengte van de halsband 50 cm is. Dit is door u bevestigd maar u bleef erbij dat dit niet de goede maat S zou zijn. Tot onze spijt was u verder niet meer voor rede vatbaar. U heeft gewoon geleverd gekregen wat u heeft besteld. Het is erg spijtig en ongepast dat u zo onredelijke reacties plaatst.

Score voor Petsonline: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee