C.J.M. Vos

Voor de 1e keer iets besteld. Levering zou ongeveer 3 dagen in beslag nemen. Na 1 week nog niets gehoord en zelf gevraagd wanneer ik levering kon verwachten. Kon nog wel even duren en ik kon desnoods bestelling annuleren.
Zou prettiger zijn geweest wanneer ik pro actief benaderd zou zijn dat mijn bestelling niet binnen de termijn geleverd zou worden.

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag reageer ik daar even op. Door de virusuitbraak gaan zaken momenteel niet meer helemaal normaal. Onze leveranciers, fabrikanten en koerierdiensten hebben te kampen met leverproblemen en vertragingen. Dit betekent dat het voor ons in sommige gevallen onmogelijk is om goed te voorspellen wanneer leveringen bij ons gaan binnenkomen. Daarom kunnen wij onze klanten niet altijd pro-actief informeen omdat wij dan nog geen juiste informatie hebben over een levering. Dat was helaas ook bij uw order het geval. Door vertragingen bij een pakketdienst heeft het inderdaad langer geduurd dan normaal, waarvoor mijn excuses. Met vriendelijke groet, Petsonline.

Score voor Petsonline: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee