Patipada

Het duurde meer dan een week voordat de flesjes er waren en de inhoud zag er niet uit als op de foto. Er kan van alles inzitten zullen we maar zeggen. Ik had ook het idee dat de wierook oud was, want alleen de vertiver rook eningszins, voor de rest kwam het nogal doods op me over. De flesjes zaten verpakt in een klein wit doosje dat stevig dichtgemaakt was met plakband en dat makkelijk door de brievenbus had gekund (en dus geen € 6,95 verzendkosten nodig), waar op stond dat er IJzerkruid in zat. Ik dacht dus een verkeerde bestelling te hebben ontvangen. Na wat heen en weer gemail bleek dus dat hier de flesjes wierook inzaten (ik had geen IJzerkruid besteld). Al met al ben ik niet zo te spreken over dit bedrijf en ik zal mijn wierook hier dan ook niet meer halen. Ik zie nu ook dat alles in de aanbieding is.

Ze reageren binnen 24 uur.

Geen artikelen verpakken in oude verpakkingen waar andere namen op staan. En leveren zoals op de foto (ik zie op de foto echte wortels en niet iets dat door kan gaan als gesneden hooi). En als iets verstuurd kan worden als brief, dat ook doen; scheelt nogal in de verzendkosten.

Score voor Patipada: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw