Reviews

8.8 / 10
29072 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

M Vos

3/10

Maandag 19 oktober een bestelling gedaan zou ik dinsdag 20 oktober in huis krijgen. Dit was niet het geval. Woensdag contact opgenomen alles was voorradig en zou woensdag verstuurd worden. Helaas ook dit was niet het geval donderdag weer contact gehad bleek een bepaalde slinger niet ingeruimd zijn op de locatie. Die slinger geannuleerd met de garantie van party winkel dat mijn bestelling vrijdag binnen zou zijn. Maar ook dit was niet het geval. En de volgende dag was me dochtertje jarig zonder de Unicorn spullen wat ik echt wel teleurstellend vond.

Reactie Partywinkel.nl:

Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te vernemen dat jouw bestelproces op deze wijze is verlopen. Onze excuses voor het ongemak. Vanwege onze verhuizing hebben wij helaas de afgelopen weken enkele problemen ervaren met de aanwezigheid van artikelen in ons nieuwe magazijn. Wij hebben jouw ervaring intern doorgezet.
Je mag jouw bestelling altijd binnen Nederland kosteloos aan ons retourneren. Inmiddels verloopt onze service weer helemaal zoals het hoort te zijn en is deze nog beter dan voorheen. Wij zien je graag terug bij een volgend feest zodat wij jou een betere service kunnen bieden.
Met feestelijke groet,
Partywinkel


Score voor Partywinkel.nl: 1.5/5
Zou je Partywinkel aanbevelen? Nee