Reviews

8.8 / 10
28962 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Mike

1/10

Slecht komt op deze site terecht omdat ze adverteren voor 23:59 besteld morgen in huis. Besteld om 22:00 in de avond om de volgende dag te gaan versieren voor de dag erna de verjaardag van me dochter te vieren. Geen track en tracé ontvangen wel factuur dat betaling gelukt is. Volgende dag netjes contact opgezocht eerst bellen geen gehoor. Daarna via whats app een bericht gestuurd in de ochtend. Ja eind van de middag een mailtje ontvangen dat het pakket is verstuurd. Kwartier later bericht ontvangen via whats app dat pakket vertraging heb opgelopen en later word verstuurd. Of dat een probleem is? Natuurlijk is dat een probleem en uitgelegd dat dat juist de reden was dat ik bij hun besteld had omdat ik het de volgende dag in huis nodig had. Pas einde van de avond 21:30 ontvang ik een reactie terug. Zonder mijn vragen te beantwoorden alleen de woorden onze excuses als we je kunnen helpen horen we het graag. Slechte service geen snelle reactie terug en geen erkenning
Het gevoel dat het je eigen probleem is terwijl hun er groot mee adverteren.

Reactie Partywinkel.nl:

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat er een vertraging is opgetreden bij jouw bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice probeert iedere klant zo snel mogelijk te helpen bij vragen, maar kan in verband met drukte niet altijd direct reageren. Wij hebben jouw ervaring direct intern doorgezet.
Je mag jouw bestelling uiteraard altijd binnen Nederland kosteloos aan ons retourneren. Wanneer je het gehele pakket retourneert zullen wij ook de verzendkosten voor je crediteren. Heb je nog een vraag? We helpen en horen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel


Score voor Partywinkel.nl: 0.5/5
Zou je Partywinkel aanbevelen? Nee