J.Snijders

Via internet heb ik een handzender besteld ,
Handzender ontvangen ,maar bleek niet in te leren op ons systeem.
Na overleg met een medewerker heb ik de handzender terug gestuurd om hem om te wisselen voor een andere.
Daarna bericht ontvangen dat de handzender open is geweest en dat de zender niet terug genomen wordt.
Ik heb aangegeven dat ik hem open gehad heeft om te kijken of de batterij goed zat.
Maar ze zijn niet bereid om de zender terug te nemen.
Ik heb aangegeven stuur de zender maar terug ,en ik gaat dit bij de ACM melden.
Mijn ervaring is koop nooit bij Parkeerapparatuur.

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Geachte heer Snijders,
U heeft een handzender gekocht welke geprogrammeerd moet worden op de ontvanger. Waarschijnlijk heeft u de zender niet juist geprogrammeerd of heeft u een verkeerde handzender gekocht. Uiteindelijk resulteerde dit tot het probleem dat bij het indrukken van een knop, de rode LED wel gaat branden, maar de deur niet open gaat.
Vervolgens heeft u eigenhandig de garantiestikker van de handzender verwijderd toen u met een schroevendraaier de zender geopend heeft. Deze stikker zit er precies met de doelstelling op om te voorkomen dat batterijen en/of andere onderdelen verwisseld worden en vervolgens retour gestuurd worden. Een artikel waarvan de garantiestikker is verbroken, kunnen we nu eenmaal niet meer onder garantie repareren, laat staan dat we hem onder het herzieningsrecht terug kunnen nemen en de aanschafprijs uitbetalen.
We vergelijken bovenstaande actie dan ook met de aanschaf van een radio, de zenders vergeet te programmeren, er geen geluid uit komt, deze dan maar open schroeft om te constateren dat er niets mis mee is, en vervolgens terug brengt naar de winkel en het geld opeist.
We vinden het dan ook vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Wel zijn we nog steeds bereid om te kijken naar een mogelijke oplossing. Zo willen we u nog steeds helpen met het goed programmeren van de zender, of bij aanschaf van een juiste zender, een compensatie aanbieden op de aanschafprijs van de nieuwe handzender.

Score voor Parkeerapparatuur.nl: 1/5
Zou u ons aanbevelen bij familie en vrienden? Nee
Aangekocht product: Handzender Kig Gates Stylo4