Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Ruud

Grote parkeerplaats, redelijk geprijst, aardig/behulpzaam personeel.
Rekening houden in je planning met wachttijden voor shuttle: Bij vertrek 20-25 min gewacht tot de bus vol was (incl staande passagiers) Bij aankomst ook 20 min gewacht op de bus na telefoontje.
Shuttle zet niet af/haalt niet op bij vertrek/aankomsthal, dit kan knap vervelend zijn bij regenachtig weer.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Grote parkeerplaats, redelijk geprijst, aardig/behulpzaam personeel.

Bij reserveringbevestiging een duidelijkere instructie meegeven. Het was voor mij nl niet duidelijk dat we de ParkFlyWash box in moesten rijden zodat het incheckproces sneller is.
(Wel goed geholpen toen er uiteindelijk iemand ter plaatse kwam)

Na parkeren duurde het ongeveer 20/25 min voordat de shuttle daadwerkelijk ging rijden. Shuttle rijdt niet tot vertrekhal, dus 7 min rijden klopt misschien wel, maar het is ook nog zo'n 5 min lopen, dus vanaf parkeren ben je zeker 30-40 min kwijt voor je bij de check-in bent. Dit moet duidelijk vermeld worden.

Niet alle passagiers hadden een zitplaats in het busje , dus niet zo veilig voor de staande passagiers.

Bij terugkomst volgens instructie pas gebeld toen we op de ophaalplek waren maar toen duurde het toch nog zo'n 15-20 min voordat de bus er was.
Anderen hadden al gebeld toen ze in de luchthaven aankomsthal waren en konden zodoende direct instappen.

Score voor Parkcare: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Heeft u extra producten geboekt: nee