Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
1/10
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
1/10

Ertugrul

1/10

?k heb een valet parking gereserveerd voor in Duitsland, Düsseldorf airport op 29-07-2021. ?k heb keurig een bevestigingsmail ontvangen met daarop een nummer. Op deze mail staat dat je een half uur voor aanvang moet bellen om de excacte tijdstip door te geven zodat zij daar klaarstaan om je auto op te halen, lekker makkelijk toch? Dit is totale onzin, ik heb gebeld naar de nummer 40 minuten van te voren, er werd niet opgenomen. De voicemail gaf aan dat mijn valetchauffeur niet beschikbaar is. ?k heb een mail gestuurd en vervolgens ook een Whatsappnummer gevonden waar ik ook een bericht heb toegestuurd. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met de chauffeur en dergelijke en dat ze niet weten waarom hij niet opneemt. Ze hebben mij een voucher toegestuurd met daarin blijkbaar een nummer die ik moet bellen, toen ik belde naar deze nummer kwam ik een totaal ander bedrijf aan de lijn. ?k heb daar bij de airport 20 minuten extra gewacht wat er ook nog voor zorgde dat ik moest haasten naar de vliegtuig. Door deze hele gebeure heb ik een andere parkeerbedrijf gevonden via de andere bedrijf die ik aan de lijn kreeg. Nu wil ik mijn geld terug en nu willen ze toevallig niet meer reageren op mijn mails en apps al 2 dagen. ?k ben op vakantie en kom geld tekort ook door hun omdat ik nu 2 maal heb betaald voor park en omdat ze niet reageren op mijn verzoek. Kort samengevat, schandalig en heel amateuristisch hoe ze te werk gaan.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

GEEN