Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Kay

Welkom bij de firma list en bedrog. Bij aankomst willen ze ons een auto meegeven wat niet van ons is. Op dat moment komt de politie aanrijden aangezien ze bij een andere klant schade hebben veroorzaakt. Hier wordt uiteindelijk een schade formulier voor ingevuld maar de sfeer is zeer grimmig. Zelf wachten we inmiddels 15min op onze eigen auto. Het lijkt erop dat de sleutels kwijt zijn. In ons pincode nr zakje zat namelijk een Duitse auto. Geen zorgen zeiden ze vervolgens de auto staat op een andere parking en deze halen we nu op. Inmiddels 10min verder geen auto. Geen zorgen meneer de auto is onderweg mijn collega belde net. Tussentijds praten ze constant in Arabisch onder elkaar en zoeken ze auto sleutels. 20min later, geen auto. Ze zitten vast in verkeer (14:30 bij Düsseldorf Airport jeh right). 2min zijn ze hier ze belde net (alweer). Uiteindelijk meer dan 15min later kwam de auto gelukkig. Snelle service? Niet echt... 13:45 gebeld en om 15:15 zat ik in mijn auto. Parking is ongeveer 5min vh vliegveld. Ik parkeer voor paar tientjes extra wel op luchthaven. Het constant praten in hun eigen Arabische taal zorgt ook voor irritaties overigens. Nooit meer bij de firma list en bedrog parkeren!!

Begin met eerlijke communicatie i.p.v. leugens.
Onderlinge communicatie in Arabisch is zeer frustrerend.

Score voor Parkcare: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Geslacht: Man
Leeftijd: 35
Heeft u extra producten geboekt: Nee