Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking. Met een ruime vertraging na 0.00 uur aangekomen. De chauffeur begon bij aankomst al te roepen dat er 10 euro pp betaald moest worden omdat het na 0.00 uur was. Staat niet op hun site, zijn we ook niet eerder op geattendeerd.
We werden naar de parkeerplaats gebracht (reed als een gek), gelukkig met nog een paar mensen. Meneer bleef zeggen dat we moesten betalen en wij weigerden dat.
Vervolgens is hij weg gereden en deed het hek dicht, met ketting en slot. Een collega wilde de deur nog wel open doen, maar die had denk ik geen sleutel. Even later kwam de vervelende meneer weer terug. En parkeerde de bus precies voor de ingang zodat er geen auto's langs konden.
Uiteindelijk heb ik de politie gebeld. Niemand gaat zo met ons om en sluit ons op. Gelukkig sprak 1 van de anderen Frans en heeft het verhaal gedaan. Nog voordat de politie kon komen, konden we opeens (ZONDER te betalen), de parkeerplaats af. Meneer had eerder ook gezegd dat het voor 5 euro pp ok was. Ook dat is niet OK! De sfeer was grimmig, de parkeerplaats is achteraf en donker. De volgende keer betaal ik wel wat meer als ik in de buurt van het vliegveld wil parkeren! Proparking Brussel Charleroi NOOIT meer!

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Makkelijk te reserveren.

Vannacht terug gekomen op Brussel Charleroi, gereserveerd bij Proparking.
Vriendelijker medewerkers
Duidelijke voorwaarden communiceren

Score voor Parkcare: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: