Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

J.Q.

Grandioos fantastisch geholpen! Op alle dienstverlenende en servicegerichte facetten dicht tegen perfectie aan! Dure lopende leningen van mij werden naar mijn wens door hen veel voordeliger overgesloten. Gedurende de behandeling van mijn persoonlijke situatie werd het zakelijke bedrijf meer een vertrouwde kennis en dat bleef zo t/m de afhandeling. Ik ben daar dan ook volkomen tevreden mee en dankbaar voor! De offerten die ik tegelijkertijd bij een handjevol anderen had lopen werden mede door deze ervaring van mij volledig afgetroefd op geheel en details. Met deze oprechte beschrijving ga ik solidair mee met alle plus 4 sterren reviews,
en mocht het "nog" overdreven lijken dan raad ik aan ze ook zelf te proberen en te ervaren.

Contactmogelijkheden, snelle reacties en handelingen, bellen terug op verzoek, beschikken over ruime benodigde kennis en ervaring, eerlijk over mogelijkheden en onmogelijkheden, maken en verstrekken maatwerkberekeningen (Excel-sheet), besteden persoonlijke aandacht op een geduldige en vriendelijke wijze, houden alles keurig bij.

Verbeterpuntjes zou muggenziften worden, maar 1 tip is zeker: minimaal houden zo!

Score voor Oversluiten.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Kredietaanvraag (PL)