Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Kishan Bahorie

Enorm goed. Alles gaat via de mail, echter je kan ze ook bellen en nemen alle tijd voor je en jou persoonlijke situatie.

Als je een afspraak maakt, komen ze deze netjes na. De cabine word netjes geplaatst en je krijgt en goeie duidelijke instructie bij. Alles word getest en je kan er goed gebruik van maken.

Ik zelf ben iets groter, echter pas ik ook in de cabine (heb niet echt veel ruimte in de cabine over, maar kan toch “thuis” douchen).

De verbouwing liep bij ons iets uit, waardoor de cabine een weekje langer moest blijven staan. Dit was echter geen probleem en de ophaaldatum werd eenvoudig verzet.

Is er dan helemaal geen min punt? Nou er is een klein puntje (niet echt een min punt, maar eerder iets van jammer), je kan de bezorg & afhaal tijdstip niet afspreken. Je word ingepland en moet maar zorgen dat je er bent. Als je kinderen naar / van school moet brengen / halen past dit niet in hun tijdschema, waardoor je voor 2x 20 minuten op een hele dag iemand moet regelen ?.
Zoals ik al zei, geen min punt, eerder een puntje van jammer.

Verder alleen maar positieve ervaringen en ik zou het iedereen aanraden.
Ik hoop niet dat ik weer de badkamer ga verbouwen, maar anders zou ik zo weer een cabine huren bij OveralDouchen.nl.

Komen afspraken na.
Bezorging / Afhalen is ideaal
Alles word getest / werkend / “waterdicht” opgeleverd (je hebt er geen omkijken naar)
Service & Communicatie is subliem!

Je kan geen bezorg- / afhaaltijd doorgeven (blok van 08:00 tot 11:00 & 11:00 tot 15:00 is niet handig als je ook kinderen moet halen / brengen).

Score voor OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type douche: “Kleine” Douchecabine met vaste deuren