AvdD

Op 9/1 heb ik reeds een beoordelingsverzoek ontvangen en ingevuld. Ik zal dezelfde feedback hier ook plaatsen:
Woensdagochtend (5/1) was ik op de site een horloge aan het zoeken. Ik ontdekte dat er voor het horloge dat ik op het oog had, een andere levertijd stond op de site in de browser van mijn laptop, dan in browser van mijn smartphone. Omdat het belangrijk voor mij was dat het snel geleverd zou worden, heb ik gevraagd via het whatsapp nummer wat de correcte levertijd was. Ik kreeg een URL als antwoord terug, met begeleidende tekst dat als ik via die link zou bestellen, het de volgende dag bij mij zou aankomen. Ik heb toen direct besteld. Helaas de volgende dag geen nader bericht en ook niets ontvangen. Daarom de volgende dag de klantenservice gemaild, maar niet direct antwoord gekregen.

Donderdag einde middag kreeg ik een mail, waarin stond dat de bestelling de volgende geleverd zou worden. Ook dat bleek niet het geval, dus vrijdag werd ook niet geleverd en volgens PostNL was het pakket nog niet ontvangen. Uiteindelijk werd het pas zaterdag bezorgd, wat veel te laat is.
Ik had het het product bij een andere webshop voor 10 euro minder kunnen kopen, maar had voor OutletUur gekozen vanwege de snellere levertijd, wat dus helaas niet het geval bleek.
Verder kwam de reactie op mijn mail aan klantenservice veel te laat en was deze erg algemeen. Ik vind het verder ook bijzonder dat er via whatsapp geen vragen gesteld morgen worden over bestellingen.

Score voor OutletUur: 2/5