WTT

Onze reactie op de review van Elektroworx, Deze meneer hebben wij gelijk een voorstel gedaan. Wij wilden de set retour halen en het volledige bedrag teruggeven. Meneer begon mij gelijk te bedreigen en mij een mijn vrouw uit te schelden notabene terwijl zij die meneer helemaal niet eens gesproken heeft. Mijn vrouw en zoon hebben het hele gesprek mee gekregen. Hij zei dat ik nu de verkeerde was tegengekomen en dat hij mij helemaal kapot ging maken. Zo asociaal iemand heb ik heel mijn leven nog niet meegemaakt. U kan onze reviews zien dat wij een serieus bedrijf zijn. Bij deze meneer heb ik de set persoonlijk afgeleverd. Ik heb volgens de wensen van meneer de set onder een afdak achter in de tuin gezet, de poort weer netjes op slot gedraaid en de sleutel in de brievenbus gedaan. Ik had foto's gemaakt dat de set was neergezet helemaal volgens afspraak. Ik heb meneer nog meerdere keren gebeld maar hij gooide de haak er gelijk op. Ik heb via whatsapp nog gevraagd als meneer weer bedaard was om mij terug te bellen en gezegd dat de bal nu bij hem ligt voor een voorstel. Hij heeft nergens meer op gereageerd. En dan houdt het voor mij op.

Score voor Originele-Velgen.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
VW GTI