Was gisteren bij Orange Motors in Naaldwijk. Wilde info over Grandland X. Mag gaan rijden van mijn werkgever. Zijne Koninklijke Hoogheid meneer de verkoper had geen tijd. Naar mij kijkend (ja, ik had korte broek / t-shirt aan, het was bijna 30 graden!!) zei dat ik blijkbaar wel alle tijd had?! Voor mijn vragen over de Grandland X moest ik maar de configurator op de site bekijken en een afspraak maken voor een gesprek en een proefrit. Hij zag het als een tandartspraktijk, afspraak maken en dan hebben ze alle tijd. Zaterdag as. werd al moeilijk, het was druk en hij had maar 8 uur per dag.
Het succes van de Crossland en de Grandland is ze kennelijk een beetje naar het hoofd gestegen. Ik kreeg niet de indruk dat de klant hier koning was en dat we blij mochten zijn dan we een auto mochten kopen bij Orange Motors.
P.s.: ruim 2 weken geleden op een zaterdagochtend ook al onverrichterzake terug naar huis gegaan, geen tijd, te druk.

Gelukkig zit een kleine 5 kilometer verderop Opel Het Motorhuis (Den Haag-Zichtenburg). Daar werden we wel normaal ontvangen en behandeld. Goed gesprek gehad en met mooie aanbieding op zak naar huis. Kans is groot dat het een Grandland X Business Executive wordt. Jammer voor Orange, had zo makkelijk kunnen zijn.
Misschien traninigstip voor de verkopers van Orange Motors in Naaldwijk: een cursus nederigheid.

Veel auto's op voorraad.

Reactie Orange Motors B.V.:

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bezoek aan onze showroom.
Wij proberen altijd iedereen zo goed als mogelijk te helpen, en iedereen de aandacht te geven die ze verdienen.
Door onderbezetting in de vakantietijd kan het voorkomen dat we niet iedereen op hetzelfde moment kunnen helpen, en zal een afspraak maken worden aangeboden.
Wij konden uit uw beoordeling opmaken dat u nog in offerte stadium bent.
Uiteraard willen wij u aanbieden om bij ons opnieuw langs te komen om uw wensen te noteren en een passende aanbieding te doen.
Het fijnste zou zijn als we dit even op afspraak kunnen inplannen.
Team Orange Motors

Score voor Orange Motors B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee