Studie keuze
Hoe beoordeel je de training?
Wat vind je van de informatie op de website?

Eske van der Voort Massage

Goed. Inhoudelijk en didactisch. Docent wist goed in te spelen op behoeftes en vragen uit de groep. Wat ik enorm miste is aandacht voor de emotionele-. energetische en spirituele kant van de mens, die nou eenmaal door myofasciaal werk (of welke vorm van lichaamswerk dan ook) wordt geraakt.

Reactie Opleiding Triggerpointcoach:

Beste Eske, dank voor je reactie en het sociaal-emotionele aspect is ook heel belangrijk. Echter is dit een ingewikkelde en meer complexe samenhang van factoren, te ingewikkelt om in te passen in deze twee praktische dagen. Daarom hebben we hier een speciale aanvullende training voor die je apart kunt volgen. Psychosomatisch trainer. Hierin leer je in 12 lessen de meer complexere samenhang tussen depressie, burn-out, pijn, stress, ontspanning, bewegen, bewustzijn in eigen handelen, gedrag en het inzetten van gewenste veranderingen. Je krijgt een toolbox met testen, ontspannings-, bewustwordings- en ademhalingsoefeningen, casusanalyse en coaching zodat je jouw clienten ook op dat vlak kunt coachen. Het body-mind principe. Met andere woorden, we hebben er een specialisatie van gemaakt.

Score voor Opleiding Triggerpointcoach: 4/5
Beveel je de opleiding aan? Ja