Ik vond de service toch wel een beetje tegenvallen. Slecht opgemaakte factuur, geen compleet adres. Toch wel belangrijk voor succesvolle bezorging. Geen bericht over bezorging waardoor het de eerste dag niet aan kwam en dan de volgende dag een tijd krijgen van 10 uur wachten. Niet meer van deze tijd. Geen complete bezorging en moest nabellen over de onderdelen die miste. Hoewel ik blij ben uiteindelijk met mijn opvangsysteem. Ben ik niet geneigd nog een keer een bestelling te doen via jullie site.

Reactie Ophangsystemen.nl:

Beste Mevrouw de W,
Erg vervelend dat de wet van Murphy net bij u van toepassing was.
Het klopt inderdaad dat door een bug in het postcodeplugin het adres niet volledig was.
Daarnaast blijkt dat u ook een paar haken te kort kwam door een orderpickfout aan onze kant.. De order is daarna weggegaan als brievenbus pakket (omdat er geen rail bij zat en alleen haken waren) en daar zit geen track and trace bij en zijn we afhankelijk van PostNl.
Ik begrijp dat als deze dingen allemaal samen komen u dit geen goed gevoel geeft of de afwikkeling van uw bestelling. Waarvoor onze welgemeende excuses.. Gezien de hoge tevredenheid score die we hebben kunt u zien dat u echt pech heeft gehad...
Echter willen wij u toch graag terug zien voor een eventuele volgende bestelling.
Daarvoor sturen we u per mail een voorstel.
Met vriendelijke Groeten,
TEAM OPHANGSYSTEMEN.

Score voor Ophangsystemen.nl: 1/5
Zou u ophangsystemen aanbevelen aan anderen? Nee