OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Albert

Vanaf vorig jaar ben ik op zoek naar een leverancier van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn er geen leveranciers in Nederland die dit - integraal - en van begin tot eind aanbieden. En dan een leverancier zonder poeha, last minute aanbiedingen maar gewoon slim meedenken en de juiste zaken wel en niet adviseren. Dat heb ik uiteindelijk gevonden in Opdezon. Ook de uiteindelijke levering, de installatie, de afwerken en de nazorg zijn meer dan uitstekend te noemen.

Het aanbieden van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast inclusief de werkzaamheden van de energiemaatschappij en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn er geen leveranciers in Nederland die dit - integraal - en van begin tot eind aanbieden. En dan een leverancier zonder poeha, last minute aanbiedingen maar gewoon slim meedenken en de juiste zaken adviseren, zonder overbodige verkooptrucs.

Reactie OpdeZon:

Dag Albert,

Super om te horen en dank voor de terugkoppeling!

Hartelijke groet, Paul

Score voor OpdeZon: 5/5