OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon
Azi Jhapsie

Via Internet kwam ik terecht bij OpdeZon. Ik wil namelijk duurzaam mijn auto opladen. Tim had een plan gemaakt wat aansluit bij mijn behoefte. Vaak contact gehad met de technische man Bert. Heeft me uitstekend geholpen bij vragen met de app en de zonnepanelen. Walter, die uiteindelijk de zonnepanelen en laadpunt heeft geinstalleerd, daar heb ik ook fijn contact mee gehad en wat ik enorm kan waarderen is dat hij meedenkt. Wat jammer was is dat de leverancier een fout had gemaakt, doordat niet alle materialen geleverd waren. Walter heeft 2x moeten komen. Nu wachten we nog op rest materialen. Dit is alleen cosmetisch. De hele installatie werkt perfect.

Meedenken
Deskundig
Maatwerk
Prima bereikbaar voor vragen, telefonisch of per mail

Tips of verbeterpunten

Hoe gaan jullie in de toekomst leveranciersfouten voorkomen?

Reactie OpdeZon:

Dag meneer Jhapsie,

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij herkennen de leverproblemen die ons af en toe raken. Soms kunnen we als bedrijfsketen de groei niet bijhouden... In de toekomst proberen we dit soort problemen te voorkomen door het proces met onze toeleveranciers verder te professionaliseren.

Wij zorgen er nu in ieder geval voor dat de nog missende onderdelen snel alsnog geplaatst worden.

Hartelijke groet,

Paul Dalebout