OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Geen juiste huisgegevens gehanteerd. Adviseur wist mij toch echt te vertellen dat ik geen hoekhuis had en/of een dakkapel. Na wat heen-en-weer discussie kwam hij erachter dat ik - als huiseigenaar - toch gelijk had (hoe kan het ook anders), en dat hij de verkeerde 'google'-uitdraai had. Enfin, kan gebeuren. De toon was wel minder vond ik.
Daarnaast had ik aangegeven dat ik graag dezelfde week het plan wilde ontvangen in verband met 'de knoop doorhakken'. Dat was geen probleem. Vrijdag: geen plan. Zaterdag: geen plan. Maandag: idem dito, dinsdag na zelf mailen een soort van excuus mailtje ontvangen dat ik het toch echt morgen zou krijgen. Woensdag (4 dagen te laat) ontvangen. Ik had inmiddels al een keuze gemaakt voor een andere aanbieder.
Vervolgens het plan zelf: veel te veel en veel te duur. Door allerlei fiscale regels te verwerken krijg je het idee dat je goedkoop uit bent, maar als je kijkt naar de bruto prijs dan wordt je vanzelf wakker. De fiscaliteiten kan je ook zelf makkelijk uitzoeken.
Kortom, teleurstellend op veel fronten.

Goede website/marketing.

Tips of verbeterpunten

Veel, zie boven.

Reactie OpdeZon:

Dag meneer. Hartelijk dank voor uw - voor ons leerzame - review. Wij hebben u niet zo snel uw Rijden OpdeZon Totaalplan geleverd als we hadden beloofd en dat is niet waar wij voor staan. Onze excuses hiervoor.

Ter toelichting, niet ter excuus, wij groeien op dit moment door en hebben er soms moeite mee om in de rolverdeling die hierdoor ontstaat onze reactietijden zo laag te houden als we willen en beloven.

Daarnaast spijt het ons dat u geen toegevoegde waarde van uw Rijden OpdeZon Totaalplan hebt ervaren. Dit heeft er vermoedelijk mede mee te maken dat we uw plan nooit persoonlijk met u door hebben kunnen nemen.

Het beeld dat u qua prijzen schetst herkennen wij. Wij bieden onze klanten een totaaloplossing met maatwerk en we ontzorgen onze klanten (alhoewel u dat helaas niet heeft mogen ervaren). Verder werken wij met de beste producten in de markt. Voor deze aanpak hanteren wij een ander prijsniveau dan bedrijven die zich meer met een standaardoplossing op grote hoeveelheden richten.

Met vriendelijke groet, Paul Dalebout

Score voor OpdeZon: 2/5