OpdeZon

OpdeZon Ook benieuwd naar feedback over de webshop OpdeZon? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company47
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen OpdeZon met 9.6/10. Gebaseerd op 47 ervaringen.
Het adviestraject van OpdeZon

Beoordeling

OpdeZon 1 beoordeling
Frits de Groot
Frits de Groot

OpdeZon heeft voor mij zonnepanelen geplaatst in combinatie met een laadpaal waarbij een deel van de bekabeling door de publieke ruimte moest worden getrokken. Van alle leveranciers van laadpalen die mij hebben benaderd waren zij de enige die bereid waren om de regie van het vergunningstraject en graafwerkzaamheden op zich te nemen. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een mooie oplossing.

De mensen van OpdeZon hebben veel ervaring met dit soort type infrastructuren en door middel van een gedegen voorbereiding zijn hun werkzaamheden op plan opgeleverd.

Tips of verbeterpunten

Achteraf hadden we misschien wat minder optimistisch moeten zijn over de doorlooptijden rondom de activiteiten van de graafwerkzaamheden. Dit heeft langer geduurd dan verwacht omdat dit niet in de directe invloedsfeer lag van OpdeZon. Daar zijn we samen goed uitgekomen.

Score voor OpdeZon: 5/5
Zou u OpdeZon aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Opdezon heeft voor mij zonnepanelen geplaatst in combinatie met een laadpaal waarbij een deel van de bekabeling door de publieke ruimte moest worden getrokken. van alle leveranciers van laadpalen die mij hebben benaderd waren zij de enige die bereid waren om de regie van het vergunningstraject en graafwerkzaamheden op zich te nemen. dit heeft uiteindelijk geleid tot een mooie oplossing.

Bedrijfsinformatie

OpdeZon is specialist in Rijden op Zonne-Energie. Rijd uw elektrische of hybride auto geheel gratis en groen op uw eigen zonnestroom!
Adres
Newtonlaan 115