Mevr. Bekers

Vanwege een beenamputatie had ik maar 1 schoen nodig. De andere is volgens mededeling geschonken aan Pakistan. Het lijkt nu, dat Onpaarschoenen deze schenking heeft gedaan. Maar ik heb die andere schoen betaald. Het is makkelijk schenken van het geld van anderen

De prijzen van de schoenen zijn aantrekkelijk.

Vermeld op de site, dat men ook 1 schoen kan kopen, maar dat men er wel 2 moet betalen.

Reactie Onpaarschoenen:

Goedendag Hennie,
Onze klomp is zojuist gebroken bij het lezen van uw review. Wij begrijpen niet helemaal de verontwaardiging er worden hier namelijk allemaal aannames gedaan. Want helemaal nergens lopen wij te adverteren dat we dit aanbieden. U vroeg of het kan, uiteraard kan u er 1 bestellen door er gewoon een onpaar te bestellen. Waarbij wij vanwege ons netwerk ook de overgebleven enkele schoen uit de doos kunnen laten halen en via onze opkopers uiteindelijk inderdaad in Pakistan terecht kunnen laten komen.
Maar van het contact moment, het door ons fullfilment bedrijf eruit laten halen van het niet gewenste enkele paar en het transporteren naar onze opkoper kost alles geld. Bij uw bestelling kost het ons meer dan het oplevert, maar wij doen het graag en dragen graag bij aan dergelijke initiatieven maar nee we lopen er niet mee te koop of adverteren ermee. Sterker nog er staat op de website geen enkele vermelding hiervan.

Vervelend dat u het zo ervaren heeft! Was niet de bedoeling.
Team Onpaarschoenen.nl!

Score voor Onpaarschoenen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 70