Hermine

Veel tussenpersonen waardoor erg traag. De levering was al later dan verwacht, vervolgens kwam de monteur en bleek er iets fout te zijn aan de duo-plisse. Toen moest deze op een zeer omslachtige... Veel tussenpersonen waardoor erg traag. De levering was al later dan verwacht, vervolgens kwam de monteur en bleek er iets fout te zijn aan de duo-plisse. Toen moest deze op een zeer omslachtige manier teruggestuurd worden en ik wacht nu nog steeds op de nieuwe montage (bijna 3 maanden verder). Erg teleurstellend. Verder viel het ons tegen dat we een duo-plisse hebben met een zwart frame, maar alsnog witte draadjes. Het lijkt ons logischer dat deze dan ook zwart zijn, waardoor de draadjes minder zichtbaar zijn bij het zwarte frame.

Helaas heeft het bedrijf geen compensatie voor de zeer vertraagde duo-plisse gegeven

M Hovenier

Goed overzicht op de website
Bestellen ging makkelijk

Levering en de mogelijkheid te betalen achteraf

Opdenkamp

Snelle levering en mooi op tijd bezorgd door eigen bezorgdienst

Ruud Sweers

Geweldige service en begeleiding

Staan altijd voor je klaar

Patrick

Als je screens besteld die omschrijven dat er geen schroeven in het zicht zitten dan ga je daar wel vanuit. Helaas is dat niet het geval. Product functioneert verder wel zoals het hoort. Maar bij de... Als je screens besteld die omschrijven dat er geen schroeven in het zicht zitten dan ga je daar wel vanuit. Helaas is dat niet het geval. Product functioneert verder wel zoals het hoort. Maar bij de verkoop worden er verkeerde verwachtingen gesteld.

Duidelijke communicatie na bestellen, overzichtelijke website. Nette prijzen.

H de Jong

Precies als omschreven goed verpakt en alles klopte. En dat voor die prijs.
Een aanrader

Doet wat je vraagd

Charles van Dortmond

Prettige service en goede levering!

Vraag naar Bram, hij is erg behulpzaam en kundig.

Sam

Goede communicatie, snelle levering, heel mooi product!!

Ton

Doet wat ze beloven. Prima product geleverd. De volgende keer weer Solano.

Sebastiaan M

Prettig bedrijf met mooie producten

Service