Product nooit ontvangen niks meer van gehoord hellaas

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Beste Hein,
Uw bestelling is uiteraard wel gewoon verzonden, u heeft van ons ook een track en trace code ontvangen waarmee u de zending kunt volgen. In uw geval is de zending bij PostNL ergens blijven hangen, super vervelend natuurlijk, maar helaas zijn wij voor de bezorging afhankelijk van PostNL.
Wat een hoop irritatie had kunnen voorkomen is dat U ons gewoon even had gebeld of gemaild. Nu vernemen wij via uw review dat u uw bestelling niet heeft ontvangen, U ontneemt ons op deze manier de kans om dit netjes op te lossen.
Uw bestelling hebben wij nogmaals naar u verzonden welke u inmiddels heeft ontvangen. Bij PostNL hebben ze uw eerste zending ook weer gevonden en is met enige vertraging toch nog bij u geleverd! Uw bestelling heeft u dus twee keer ontvangen.
U was heel snel met het schrijven van een negatieve review, maar op het moment dat u uw bestelling twee keer ontvangt horen we niets. Wij hebben u een retourlabel gemaild maar geen reactie meer.
Mijn advies aan u is, op het moment dat u iets dwars zit dit kenbaar te maken voordat u boos wordt. U had in dit geval gewoon even kunnen bellen, dan kunnen we naar een oplossing zoeken voordat irritatie overgaat in boosheid.
Wij zien uw dubbel ontvangen bestelling graag retour, een retourlabel heeft u reeds in de mail.
Bas

Score voor Onlinemacwinkel.nl: 0.5/5