19500 beoordelingen

Dhr. van der Lee

Beste,

Ik heb onlangs twee sloten met sleutel besteld bij onlinedeurbeslagshop. Ik had de keuze uit sleutels met 50, 60 of 70 mm lengte.

Ik ging er van uit, dat die lengte betrekking hadden op de effectieve lengte van de sleutel tussen de ringetjes (op de foto vanaf het zwarte plekje op de meetlat bij 35 mm) en het einde van de sleutel onder de baard van de sleutel.
Ik was verbaasd te zien, dat met die 70 mm de hele lengte van de sleutel bedoeld werd zo werd mij bevestigd..
Op de foto is te zien dat zelfs die 70 mm nog niet eens gehaald wordt.
Dit heeft tot gevolg, dat de sleutel het slot bij lange na niet kan bereiken en dus niet door mij gebruikt kan worden.
Kan de firma bij hun product aangeven dat de aangegeven lengte de lengte van de hele sleutel betreft en niet het gedeelte dat effectief gebruikt kan worden in het sleutelgat van de kastdeur….?

Beste,

este,

Score voor Onlinedeurbeslagshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee