informatie op de website
Bianca Groen

Eigenlijk is er nogal wat misgegaan. via website afspraak ingepland; ik kreeg bevestiging, en ging uit dat dit ook bevestiging vd afspraak was. Dat was niet het geval, ik ben niet gebeld. Zelf gebeld, nieuwe afspraak. De bestrijder kon helaas niet bij de plek (hoog in de schoorsteen) omdat hij dat niet wist. Dat had ik wel aangegeven. Hij zou na contact met kantoor nieuwe afspraak inplannen. Kantoor belde, nieuwe afspraak gemaakt. nb nog gevraagd om het per mail te bevestigen, geen mail ontvangen, en geen bestrijder. Dus ik heb nog steeds het probleem, op mailtjes reageren jullie niet en telefoon sta je lang in de wachtrij. Kortom..... vooralsnog geen goede ervaring.

Reactie Ongedierte.Website:

Beste Bianca,

Excuses voor het ongemak. We zijn druk in overleg met het bestrijdingsbedrijf dat namens ons werkzaam is in je regio. Helaas hebben we met de zomerdrukte veel klachten over hen binnengekregen. Hier balen we natuurlijk ontzettend van. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn dan zou ik telefonisch contact opnemen, het probleem uitleggen en een afpraak maken.

Eva van Ongedierte.website

Score voor Ongedierte.Website: 0.5/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een ongediertebestrijder vragen? Nee
Geslacht: vrouw