Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

Frans

Waardeloos; handtekening zetten niet te doen op 'n laptop. Handtekening lijkt nergens op, dus wat kan de waarde hier van zijn?
Als ik die handtekening zie staan zal ik altijd ontkennen dat het mijn handtekening is.

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste,
Het is inderdaad lastiger om met de muis van uw pc een krabbel te zetten die lijkt op de natte handtekening, maar het is ook mogelijk om het document te openen op een tablet of laptop met touchscreen en daar uw krabbel te zetten met uw vinger of stylus. Veel andere ondertekenaars gingen u voor!
De handtekeningen die via Ondertekenen.nl gezet worden zijn juridische rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen. De elektronische handtekening (de krabbel) geldt als bewijs van een wilsuiting wanneer het voldoet aan de eisen in de Wet Elektronische Handtekening (WEH).
De digitale handtekening is overigens meer dan de krabbel alleen. Ook wordt bewijs als bijvoorbeeld mailadres en IP vastgelegd om akkoord op een document aantoonbaar te maken bij een eventueel conflict.
Het gaat er niet zozeer om dat de krabbel lijkt op uw handtekening. Meer dat u tijdens het ondertekenen bewust akkoord hebt gegeven op de inhoud met een handeling. De koppeling aan u als persoon wordt op andere wijze gelegd.

Score voor Ondertekenen.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: